نمی دانیم سرنوشت جواد Ú†ÛŒ Ù…ÛŒ شود

نمی دانیم سرنوشت جواد چی می شود




 

 


نمی دانیم سرنوشت جواد چی می شود


تاریخ : پنج شنبه ،
22 تیر 1391

خوسه لوييس منديليبر سرمربي‌ تيم فوتبال اوساسونا مي‌ گويد که در مورد آينده 'جواد نکونام' مدافع اين تيم چيزي نمي‌ داند و در ابهام قرار دارد.


منديليبر در پايان اولين روز تمرينات اين تيم در مصاحبه اي مطبوعاتي گفت: در زمان حاضر در اوساسونا در مورد دو بازيکن در شک و ترديد هستيم که نکونام و ''ابراهيما'' هستند و نمي‌ دانيم که چه پيش خواهد آمد.

وي افزود: برگ برنده هميشه در دست ما است؛ هميشه ممکن است که بازيکني از تيم خارج شود و مي‌ دانيم که تا اواخر ماه آگوست مي‌ تواند هر چيزي پيش بيايد اما تيم اوساسونا نگراني‌ ندارد و اگر بازيکني از تيم خارج شد، جانشيني براي او خواهيم داشت.

سر مربي‌ اوساسونا با اشاره به بازيکنان مصدوم تيم گفت که که ''سيسي'' تنها بازيکني است که مصدوميتش زمان بيشتري خواهد برد و ''مسعود شجاعي'' ديگر بازيکن مصدوم که در حال بهبودي است تمريناتش را با تيم شروع کرده است.

منديليبر در اين مورد تصريح کرد قرار نبود که شجاعي تمريناتش را با تيم انجام دهد اما اجازه داديم که اين کار را بکند ولي‌ در تمرينات بعدي از او استفاده محدودي مي‌ کنيم.

وي خاطرنشان کرد که هدف او در فصلي که آغاز مي‌ شود اين است که بازيکنانش به وضعيت جسماني‌ و آمادگي‌ مطلوبي برسند و در مقابل ''دپورتوو'' اولين حريف تيم در ليگ اسپانيا بازي خوبي‌ داشته باشد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل